دستگاه پلمپ نایلون پلاستیک استرچ پالت هوشمند شیرینگ

دستگاه پلمپ نایلون پلاستیک استرچ پالت هوشمند شیرینگ

dastgahpolompnaylon

پلمپ کیسه بزرگ برای مصارف خانگی خانوم ها 2021

جشواره زمستان 1399

یا از خراب و بو گرفتن  شدن مواد غذایی خود رنج می برید پژمرده شدن میوه ها و سبزیجات خود رنج می برید ؟آیا از بو گرفتن فریزر و یخچال خود ناراضی هستی ؟آیا دنبال یک دستگاه پلمپ کیسه بزرگ هستید ؟آیا دتبال یک دسنگاه پلمپ کیسه برای نایلون های ضخیم خود هستید ؟آیا دتبال یک دسنگاه پر کاربرد در آشپزخانه خود می باشید ؟پلمپ کیسه فریزر و نایلون Reseal Save مناسب برای کیسه های بزرگ و کوچک می باشددلیل اصلی فساد شدن و لک لک شدن میوه ها رسیدن اکسیژن به آنها می باشد دستگاه وکیوم کیسه فریزر مانع از رسیدن هوا به میوه و سبزیجات شما میشودبنابراین همیشه میوه و سبزیجات تازه هستندنحوی کار دستگاه وکیوم نایلون : ابتدا دستگاه وکیوم را روشن کنید چراغ دستگاه زمانی که قرمز شدبا گذاشتن کیسه فریزر بین دستگاه در مدت زمان کوتاه ( خداقل زمان ۳ ثانیه ) به صورت یکجاکیسه های خود را پلمپ کنید و دیگر نیازی به کشیدن خرید اینترنتی دستگاه پلمپ کیسه فریزر وکبوم روی پلهستندیک نیستreseal & save واحدی هستند که با باتری کار می کند و تمام کیسه های پلهستندیکی را در عرض چند ثانیه از بین می برد. از 4 فنجان مکش رایگان برای قرار دادن تحقیق و ذخیره در هر مکان هستندفاده کنید. برش بهم ریخته امکان برش آسان کیسه های بسته شده را فراهم می کند. آسان هستند - انتهای باز کیف خود را روی نوار حرارتی قرار دهید ، ببندید و فشار دهید. روی همه کیسه های غذایی مورد علاقه شما برای ترد ، ماکارونی ، برنج و ... کار می کند! ایده آل برای آشپزخانه ، دفتر ، کارگاه ، اردو زدن ، مسافرت و باغبانی. از میان وعده جلوگیری می کند و خط زباله شما را نجات می دهد! غذاهایی که برای جلوگیری از بو گرفتن به سطل آشغال می ریزند ، اشیا valu با ارزش را خشک نگه می دارد - مهر و موم غیر قابل نفوذ هستند! این هوا ضد هوا هستند - غذای خود را تازه نگه دارید!

  

مشحصات پلمپ کیسه بزرگ 1400

مارک : Reseal Save

 

پلمپ کیسه بزرگ برای مصارف خانگی خانوم ها

 

دستگاه پلمپ  چیه ؟

اگر خانواده شما مثل اکثر افراد نیاز به دستگاه پلمپ پلاستیک یک دارید این پستو بخونید ، هر ساله صدها دلار برای بیرون ریختن غذای کهنه هدر می دهید. ما به شما دستگاه پلمپ نایلون هستندیک خانگی چینی را پیشنهاد میدیم به لطف Seal Real و Save Bag می توانید با یک دستگاه ساده این مشکل را برطرف کنید. این سیلر کیسه ای فوق العاده قابل حمل در عرض چند ثانیه هر کیسه پلهستندیکی را بسته و مواد غذایی را تازه تر و طولانی تر نگه می دارد. هستندفاده از آن آسان هستند و یک مهر و موم محکم ، ایمن و ایمن را بدون نیاز به برق متناوب ارائه می دهد - به راحتی قسمت بالای کیسه را وارد کرده ، دوباره مهر و موم کرده و صرفه جویی کنید! Seal Research و Save Bag می تواند بیش از 300 کیسه را فقط با یک مجموعه شش باتری AA تشکیل دهد ، بنابراین در هر بار هستندفاده از وقت ، تلاش و هزینه خود صرفه جویی می کنید.

 

 

 پلمپ کیسه بزرگ برای مصارف خانگی خانوم ها

 

 

مشخصات دسjگاه پلمپ کننده کیسه فریزر 2021

رنگ بدنه : سفید

جنس بدنه دستگاه  پلمپ کیسه فریزر بزرگ : پلهستندیک

منبع تغذیه : باطری قلمی

سایز دستگاه : ۳/۵ , ۶/۵ , ۲۳ سانتی متر

حداقل زمان پلمپ : ۳ ثانیه

کیفیت ساخت : سری الف

در خانه خود محصول را سفارش دهید

درب منزل دریافت و سپس وجه را به مامور پست پرداخت کنید

 


 ویژگی های دستگاه دوخت پلهستندیک دقیقا چیست

این دستگاه پلمپ نایلون خانگی پلهستندیک بر خلاف دستگاه های دوخت رومیزی محدودیت عرض دوخت اصلا نداره و هر عرضی را به راحتی پلمپ و دوخت می کند. این دستگاه پس از پلمپ کردن اضافه نایلون را هم از طرف مقابل بریده و جدا کرده . با توجه به کم حجم بودن این دستگاه به راحتی قابل حمل بوده  و حتی تو جیب هم جا میگیره و در هر مکان مورد هستندفاده قرار می گیرد. دستگاه دوخت کیسه پلهستندیک یکی از وسایل پرطرفدار سال 2012 اروپا بوده هستند. و الان که رفیتم تو سال 2021  هنوزم محبوب دلا های خانوم ههستند

 

مشحصات پلمپ کیسه بزرگ برای مصارف خانگی خانوم ها



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: dastgahpolompnaylon ? تاريخ: شنبه 29 آذر 1399برچسب:پلمپ کیسه بزرگ برای مصارف خانگی, ? موضوع: <-CategoryName-> ?